2014. szeptember 10., szerda

Esős nap konttyal és édességgel

Jelentkeztem paleo-klubba, és nagyon kedves fogadtatásban részesültem Posta Reni részéről. (ez itt a reklám helye :)) Akit érdekel a hedonista blog, ITT megtalálhatja.

Szóval, ő írta, hogy ebben a randa nyálkás időben kényeztessem magam desszerttel (hozzáteszem engem az időjárás nem befolyásol, a jó hangulatom változatlan, de úgy gondoltam ez is jó indok egy kis édességre...). 

Első gondolatom a császármorzsa volt, mármint, hogy reggel összedobom, de kicsilányom eltérített ebbéli szándékomtól. Merthogy. 
Kontyot kellett csinálnom. 
Mert az csinos. Meg divatos (az osztályban).
Ilyen lett

De nem ezt akartam írni :)

Hanem, hogy a lekvárt azért lekaptam a polcról, meg reméltem, hogy maradt némi paleo vekni a munkahelyi hűtőben. A reggeli futás zuhanyzás vércukormérés hármasa után feltéptem hát a hűtőajtót és láss csodát, találtam egy fél veknit.

 (Megint zárójelben - ez egy ilyen zórójeles nap- egy fazekastársam párja mondta, hogy ő is paleo diétát tart, mert úgy eszik mint a kőkori ember: azt eszik, amit talál..... a hűtőben!!!)

De visszatérve az én munkahelyi hűtőmhöz, megkentem és gyorsan hozzáláttam, úgyhogy fotó már csak két árva kenyérvégről van.



De kárpótlásul itt az ígért isler kép a Primus Manufaktúrából (oda is el kell mennem, az Üllői út sokszázban van, de a facebookon rengeteg képet lehet találni, ami alapján tudom, hogy éhesen kell érkeznem)



Mosolygós napot! Csakazértis.

Utóirat: az ebéd utáni munkahelyi névnapi köszöntőt étlen-szomjan ültem végig ( keksztekercs, ropi és cukros limonádé mellett, de jó társaságban), de kárpótlásul utána megettem egy-két kókuszos citromos muffint



Nincsenek megjegyzések: