2014. szeptember 5., péntek

új felfedezés

Mai felfedezettem az Oxygen Wellness. Na nem a wellness részlege, hanem az étterme és cukrászdája. Egy kollégám volt olyan figyelmes és küldött Bónusz brigádos kupont nekem, amivel féláron lehet paleo tortát átvenni náluk. Megnéztem a címet és rácsodálkoztam, hogy ez hazafelé éppen útba esik, így tartogattam éhségem ( milyen jó, hogy pénteken csak fél kettőig dolgozom), és beszaladtam.

Paleo menü persze csak egyféle van, de ma pont ízlésemnek megfelelő: csontleves tojáskocsonyával (ez zselatinnal kevert kockára vágott tojásnak tűnt), és paradicsomos sült csirkemellfilé pestós grillzöldségekkel.

A levesről nincs képem, de a főétel emígyen fest




Ezek után jött a cuki... Hát istenem... Négyféle is volt, szebbnél szebbek, én mákos-meggyeset és mogyorósat ettem, bevallom a második már alig alig csúszott le. Itt vannak a győnyörűségek




Végül csak úgy a reggelim képpel



Hogy én hogy fogytam 6,5 kg-ot július 1. óta ezzel a sok evéssel???? :)

Nincsenek megjegyzések: