2014. szeptember 23., kedd

Primus Manufaktúra

Végre sikerült eljutnom az Üllői út 256-ba. Ott van ugyanis a paleo sütimennyország. Ettem egy lúdlábat meg egy tiramisut és elhoztam keksz-tekercset, krémest, kávés szeletet és egy charlott-ot. Na meg négy bagettet, mert csütörtök -pénteken konferencián leszek Balatonkenesén és ismét magam gondoskodom az ennivalómról. 

Ennek örömére ma megint boltban voltam és bevásároltam a holnapi főzéshez. Úgy döntöttem egy kis húsleves no carb noodle -lel és töltött padlizsán elég lesz egy kis szendvicsféleséggel. Ha marad, viszem a sütit is :)

De vissza a lényeghez, itt egy lúdláb szelet paleo módra. Finoman, lágyan krémes csoki, és meglepően könnyű kakaós piskóta minden mellékíz nélkül. Ebből még egyet meg tudtam volna enni gond nélkül :)



A tiramisut beszélgetve megettem, lemaradt a fotózásról, viszont itthon vacsora után megkóstoltam a keksz-tekercset is, arról van dokumentáció. Nagyon laktató, kicsit talán szárazabb, mint a kekszes társa, de nekem ízlett ez is.


A bolt nagy erénye, hogy a szénhidrát tartalom is fel van tüntetve. Így aztán tudom, hogy a lúdláb kb 3 g, a keksz-tekercs pedig kb. 5 g-ot tartalmazott. Azért kb, mert nem jegyeztem meg pontosan, de a boltban tizedes pontossággal lehet tudni.

Szóval ide még visszajövök!!

Nincsenek megjegyzések: