2014. augusztus 22., péntek

Borfeszt-es inspiráció

Majd írok egy bejegyzést a nyaralás alatti paleo-létről, most csak annyi, hogy úgy alakult, hogy este kilenckor ott álltam kedvessel és a barátainkkal Balatonfüreden a borfesztiválon, és ráeszméltem,.hogy utoljára valamikor délután egykor ebédeltem.

Mint rendes anya indulás előtt mindenkinek adtam vacsorát, csak éppen magamról feledkeztem meg. És akkor... akkor... Megjelentek barátaink illatos, gyönyorű tepertőkrémes és zsíros hagymás kenyerekkel... Nagyokat nyeltem.. Majdnem kísértésbe estem, de aztán ajánlottak egy helyet, ahol sült kolbászt lehet enni, és bár nem vagyok oda érte, legalább paleo felkiáltással elindultam. És mit találtam? Finom saslikot csirkéből.. Vettem is kettőt, ami sietve eltűnt nagylány és kedves irányában, szóval visszamentem venni magamnak is még kettőt :)
A lényeg, hogy annyira jólesett, hogy elhatároztam, hogy itthon is sütök ilyesmit. Készítettem pácot (volt benne hagyma, fokhagyma, reszelt gyömbér, koriander, kurkuma, balzsamecet, édesítő, csili, kókusztej, só), egy napig érleltem benne a húst és íme ez sikerült :

Még nyersen



Megsütve



És az íze? Hát az isteni!


Nincsenek megjegyzések: