2014. augusztus 30., szombat

Plázáztunk....

Tegnap csajos napot tartottunk kicsilánnyal. Az apropó egy ajándékkupon elköltése volt a Vision Expressben, azaz szemüvegkészítés nekem, és az utolsó teljesen szabad napunk a sulikezdés előtt. Jól sikerült :))) Ezt az is jelzi, hogy reggel 9-kor indultunk és fél négyre értünk haza....

És közben nem haltam éhen!! A reggeli tojásrántotta kitartott egy darabig, aztán felfedeztem, hogy a Lipóti Pékségben van egy málnás paleo süti, majd az ebédemet egy nagyon kedves Subway-es eladólány készítette el. Eleve van lehetőség salátaként kérni a szendvicseket, szóval kaptam salátát, uborkát, erős paprikát, bacont, grillezett csirkemellet, olajbogyót. Rákérdeztem, hogy ugye minden öntet cukros? A válasz persze igen volt, így sóhajtva éppen belenyugodtam, hogy kissé száraz ebédem lesz, amikor rákérdezett, hogy nem kérek-e olívaolajat rá... Lecsaptam a lehetőségre, és lelkesedésemet látva a pult alól előszedett fűszereket is, így került só, bors, oregánó is :)

Igazán finom lett, mutatom is



Nincsenek megjegyzések: