2010. március 14., vasárnap

Beszélgetés egy 11 évessel (töredékek)

- Apa, képzeld, a múltkor olvasgattam menyasszonyiruhás újságot, és kiválasztottam a ruhámat.
- Nem korai még ezen gondolkodni?
- De, persze hogy az, el is döntöttem, hogy 25 éves koromban fogok férjhez menni és 26 éves leszek amikor először fogok szülni. Mert majd három gyereket szeretnék.
- Azért ennyire ne legyél előre biztos mindenben, mert sokminden történhet az életedben. Tudod, én is szerettem volna ha kistestvéred születik...
- Tényleg, apa??? Mert én is, nagyon!!! Meg még most is szeretnék! Mondtam is anyunak, hogy ha már szülni nem tud, akkor fogadjunk egyet örökbe! A mostohatestvér is éppolyan jó lenne, a lényeg, hogy lány legyen!
- Azért belegondoltál igazán, hogy ez mit jelentene?
Például képzeld el, hogy van egy kistestvéred, akivel meg kellene osztanod a szobádat...
- Nem baj, úgyis túl nagy nekem!
- ...na jó, de mit csinálnál, ha ő mesét akar nézni a TV-ben, te meg mondjuk Hnah Montanat??
- Nézhetné nyugodtan a mesét, akkor én bedugnám a fülembe a fülhallgatót, és zenét hallgatnék. És apa, az jutott eszembe, hogy szuper lenne, ha most menne elsőbe, mert akkor tudnám tanítani a betűkre, meg írni, olvasni, meg számolni, a lényeg csak az, hogy lány legyen! Az iskolában is mindig ezt csinálom a napköziben, lemegyek Edit nénihez, és segítek neki meg a gyerekeknek!

Hogy drágám szavaival éljek:
"... kezd valami nagyon furcsa érzésem lenni.... :-))) Valahol, valaki, nagyon odafigyelt, amikor a sors könyvében a rólunk szóló bekezdést állt neki írni :-)!"

Lassan itt az idő két félcsaládnak találkozni:))

Nincsenek megjegyzések: