2010. március 14., vasárnap

Beszélgetések egy 6 évessel (töredékek)

(A beszélgetéstöredékek több hónap termései)
- Anya, olyan szerelmet válassz magadnak, akinek van gyereke! Természetesen lány...
------------------------
Reggel az asztalon talált egy virágot, ami este még nem volt ott...
- Anya, hogy került ide ez a virágcsokor?
- Egy nagyon kedves barátomtól kaptam...
- Nagyon jó illata van. Az enyém lehet?

-----------------------
Autóból kiszállás után a Lurdy-ház parkolójában
- Anya, nekem már van szerelmem az oviban... a Viktor az!!!.. Neked mikor lesz már szerelmed?
- Emlékszel arra a virágra, ami az asztalon volt? Azt egy fiútól kaptam, akit nagyon szeretek.
- Jaj de jó!!! És.. van gyereke?
- Van igen, egy kislánya.
- Jaj de jó! Tudunk majd együtt játszani!... (gondolkodás, majd gyanakodva kérdezi) De ugye nem FELNŐTT??
- Nem, 11 éves, még iskolába jár.
- Jaj de jó, jaj de jó..... (viháncolva táncol végig a parkolón a bejáratig)
----------------------
- Anya, és... hogy hívják?
- .....
- ...én.. gondolok valakire.... (nagy, kerek szemek, csodálkozás.. na itt tudtam, hogy ezt most tisztázni kell... hiába, sok embernek ugynaz a keresztneve)
- Nem, nem ő az. Ugyanaz a neve, de más a vezetékneve, és máshogy néz ki, más ember.
- Van róla fényképed?
- Van.
- Megnézhetem?
---------------------
Képnézegetés közben
- Legyen ez a számítógép háttere!
---------------------
Amikor reggel két ugyanolyan plüssállatot a hóna alá csapva indulna...
- Kislányom, tudod, hogy csak egy játékot szabad az oviba vinni...
- De anya, ez a szerelmed ..... és a kislánya ....., megmutatom nekik az ovit!!
---------------------

Nincsenek megjegyzések: