2017. február 15., szerda

HATÁSOK

Az első négy hét mérlege számokban (nemazééé' mer' közgazdász vagyok és szeretem a számokat :) )
-5 kg és átlag 5-6 közötti vércukorszint (57 kg-hoz 167 cm vagyok)
36-os nadrágot vettem!
Ehhez társul párom aggódása, hogy elfogyok... De azt mondta amíg a mellbőségem nem változik, addig minden OK. És valamilyen rejtélyes oknál fogva onnan nem ment le semmi.


DE!


Nagy örömömre a második 3 hetes turnust már együtt kezdte velem. Két oka is volt rá: egyrészt nem akart azzal fárasztani, hogy kétfelé főzzek, másrészt ő tényleg szeretne fogyni. Illetve van egy harmadik ok is: mindig megkóstolta amit főztem, és többségében finomakat evett.


Szóval most már tényleg nem akarok 57 kg alá menni, úgyhogy rávethetem magam a tepertőre, szalonnára, kolbászra, amit amúgy szeretek. Viszont azt vettem észre, hogy már egy icipici magliszt is meglöki a vércukromat. Tegnap ettem kávés sütit (gesztenyeliszt volt benne) 3 kicsi kockát, és ma reggel mindjárt 8,2 -t mértem :( A jó hír az (mert optimista vagyok és mindenben látom a jót is), hogy ebédre mindig normalizálódik.


Annyira jól megy, hogy a harmadik turnusba is bejelentkeztem, ITT lehet csatlakozni :)





Nincsenek megjegyzések: