2017. február 15., szerda

ReSTART

Na akkor.
Úgy is mint újrakezdés :)


Rövid összefoglaló az eltelt időből:
A gyógyszerfelezés után kissé elkeseredtem, azért is hagytam abba az írást. Merthogy nemigen olyan eredményeket kaptam, mint amit szerettem volna. És úgy voltam vele, hogy ha nem használ az egészségemnek, akkor minek vonom meg magamtól a finomságokat. Meg el is fáradtam. Aztán jött egy tanfolyam fél évig, amikor tanulnom kellett napi 12 órában. Igaz, lett belőle egy felsőfokú angol (szakanyagos) nyelvvizsga, de kaptam mellé pár kilót is és persze romló vércukoreredményeket.


Előbb csak a két gyógyszert szedtem este (Merckformin XR 1000 2 tabletta). Aztán egy plusz gyógyszer reggelre 10 mg-mal (Jardience akinek mond valamit). Majd a reggeli gyógyszer 25 mg-os változata pluszban. Akkor már havi 8 000 körül volt a gyógyszertárak támogatása részemről. A vércukrom továbbra is kétszámjegyű eredményeket produkált.


Végül a diabetológusom "belengette" az inzulint. Ez volt az a pillanat, amikor azt gondoltam "nemleszezígyjó"!!!


2016 szeptember vége felé járunk időben. Elkezdtem újra paleózni. Megbeszéltem vele, hogy ahogy csökkennek a számok, fokozatosan váltok kisebb Jardience-re, majd el is hagyhatom ha ügyes vagyok. Csak mérjek szorgosan. Hát, jelentem, a szita az ujjaimhoz képest áthatolhatatlan volt!
De eredményes voltam: visszatértem a kizárólag Merckformin-szedéshez.


És mert az ember olyan amilyen: jöttek az ünnepek, a mindenféle évbúcsúztató bulik, szülinapok és "elkurvultam" megint. Eredmény: számok újra feljebb.


Akkor találtam rá Posta Reni Fogyókúrás csoportjára. Bár fogyni nem akartam, tudtam, hogy lehet építeni a megfelelési kényszeremre, és a folyamatos kontrollra. Úgyhogy 2017. január 9-e óta a segédletével (és még sok ismeretlen facebook-ozó segítségével) tartom a paleot. És láss csodát! Újra régi ismerősként üdvözölhettem a 4-5 számokat a vércukornaplómban :)


De ez lesz a következő bejegyzés.

Nincsenek megjegyzések: