2013. február 14., csütörtök

Beszerzési helyek


Bár már egyre több ilyen típusú bolt nyílik, azért mégis elkezdtem írni egy listát a biztos pontokról, ahol hozzá lehet jutni mindenféle alapanyaghoz. Íme (majd bővítem még):


Paleo Kamra (alapanyagok)                                       Budapest, XIII. Pozsonyi út 19.
Herba Ház (alapanyagok)                                           Budapest, VIII. Százados út 18.
Ártalmatlan finomságok Boltja (cukrászda)               Budapest, III. Bécsi út 57-61.
Lőrinci Piac                                                                 Budapest, XVIII. Balassa Bálint u. 2-10. 
Auchan Biobolt (agar-agar!)                                       Dunakeszi Auchan

Biosziget (vanília-őrlemény)                                       www.biosziget.hu        
Paleolit Bazár (tészta)                                                  www.paleolitbazar.hu
Paleofutár (ételrendelés)                                              www.paleofutar.hu
Gastroyal (ételrendelés)                                               www.gastroyal.hu
 
Tegnap jártam az Ártalmatlan finomságok boltjában... és, hát olyan finom gesztenyés kockát ettem, hogy csak na!!! Sajnos receptet nem adnak :)))) Egy bajom volt csak, nehéz a parkolás a Bécsi úton, de annyira meg akartam nézni a helyet, hogy két autó közé beszuszakoltam az enyémet, maradt kb. 10-10 cm elöl hátul :) Volt ott mindenféle: lisztek, meg lekvárok, bonbonok és sütik, még könyvek is. kicsilánynak is nagyon ízlett!
 
Honlapot még nem találtam, de a facebook-on meg lehet találni őket, már a képek is lenyűgözőek a süteményekről. Az ára kicsit borsos (ezt azért be kell valljam), de van egy nagy előnye:1-2 darabnál többet nem lehet megenni, annyira tömény és laktató. De nem úgy tömény, hogy eltelek vele annyire fejbevág az édes íz, hanem valahogy máshogy... ehh.. ki kell próbálni és kész! Ezt nem tudom rendesen elmagyarázni :)

Nincsenek megjegyzések: