2013. február 5., kedd

Újabb vacsi (röszti tükörtojással)

Na ez fénykép nélküli, de szintén megtalálható a már említett Elmira szakácskönyvben. Igaz, nekem vagy 10 darab jött ki az ott emlegetett 4 helyett, de sebaj, eltettem a hűtőbe. Kedvesem ötször is elmondta mennyire finom volt, és hogy nem gondolta volna.... úgyhogy biztosan bejött neki.

Hozzávalók:

3 reszelt fehérrépa
3 reszelt sárgarépa
1-2 áttört fokhagyma
1 apróra vágott vöröshagyma
3 tojás + tojás a tükörtojáshoz
5-10 dkg szezámmagliszt
só, bors

A hozzávalókat egyszerűen csak össze kell keverni, lesz belőle egy kicsit törékeny kutyulmány, amit forró kacsazsírban kisütöttem (illetve használtam még hozzá a sok baconsütésből maradt zsírt is). Mindkét oldalát aranybarnára sütöttem, egy kis gombócot lapítottam le, majd óvatosan megfordítottam (két fakanál kell hozzá...) A tetejére a tükörtojást gondolom nem kell magyaráznom...
Isteni és laktató!!!!! És később köretnek sem utolsó.

Update: 2013.02.08. Itt egy kép :)

Nincsenek megjegyzések: