2013. február 20., szerda

Istenien finom

ÁÁÁÁ, ezt muszáj közzétennem, mert annyira finom volt. Kellene recept :)) Szóval ezt is a gastroyaltól kaptam ma.....
Grillezett tengeri halfilé, fokhagymás majonéz, paleo karfiolkrokett ragyogó egyvelege. Kár, hogy az ízt nem lehet átadni.... pont annyira sós és fűszeres a hal, hogy teljesen eltelt vele a szám, és minden ízlelőbimbóm, és ehhez a selymesen harmonikus karfiol pompásan illet a majonézzel...

Van még a málnás paleo sütemény, de teljesen jóllaktam, azt meghagyom uzsonnára-vacsorára..

Erről eszembe jutott, hogy veszek hazafelé karfiot, mert ki kell próbálnom a karfiolrizs készítését. Meg úgy egyébként is... ez a karfiolkrokett is megragadott.. talán megfőzöm, szétszedem, teszek bele fokhagymát, sót, borsot, talán tojást és összegyúrom ilyen aranyos formára, majd meghempergetem egy kis mandulás szezámlisztben és tojásban és megsütöm... Hátha ez a receptje :)
 
És bizonyítani kell otthon egy újabb recepttel, hogy férfiaknak is ehető köretek is vannak benne. Mondjuk akkor a legegyszerűbb a gomba lenne, de én azzal gyerekkorom óta nem élek... nem tehetek róla, nem barátkoztam meg vele...

Nincsenek megjegyzések: