2013. február 19., kedd

Mai

Ínycsiklandozónak itt a mai ebédem, ezúttal a gastroyaltól:
Becsületes neve: Fűszeres sertéshús pogácsa wokban pirított zöldségekkel
És jelzem nagyon finom!!!!

Viszont a tegnapi az hogyismondjamcsak... ára ellenére a kukában végezte.. vagy a gyomrommal nem stimmelt valami, vagy nem tudom. A szaga volt fura... De nem haltam éhen így sem, mert reggelire eleve vittem be tepertőt, kígyóuborkát, főtt tojást és még maradt :) A főnököm ott irigykedett, hogy ő ezektől csak hízik, én meg fogyok.. na ja, nem eszem hozzá kenyeret meg krumplit meg ilyesmiket ugye....

Óóó, a lényeget nem írtam: hétvégén sütöttem csokitortát!!! A piskótatészta isteni lett a mandulalisztből, az íze, állaga megtévesztően hasonlít a megszokotthoz... a csokikrémet már éppen rákentem a sütire, amikor hiányérzetem támadt... a receptben szereplő édesítőszert kihagytam belőle.... hát mit mondjak, keserű lett.. a maradék csokikrémbe szórtam cukoressimót, úgy viszont isteni lett, megettük mandarinnal... próbálkozva tanul az ember....
 
Na a recept meg itt van :)

Nincsenek megjegyzések: