2013. február 19., kedd

Humorunknál vagyunk

A minap Drágám nézett rám kerek szemekkel... motyogtam magamban, hogy mi is kellene még, ő meg visszakérdezett, hogy mi is? Amire aztán gondolkodás nélkül vágtam rá, hogy egy kis vanília-őrlemény, garam masala meg agar-agar jó lenne....
 
Kár, hogy nem fényképeztem le.... azt azért kinyögte, hogy hát tudja ő, hogy ezek minden magyar konyha elengedhetetlen alaptermékei... de ugyan magyarázzam már meg, mert negyvenöt év alatt neki ezekkel nem sikerült főznie (pedig nagyon finoman tud ám!) :)))
 
Különben mondani könnyebb, mint beszerezni, mert ugye ezek nem mindennapos vendégek a Tesco és egyéb kisboltok polcain... Végül agar-agart az Auchanban nyílt bioboltban találtam, garam masalát a Herba Házban, a hiányzó vaníliaőrleményt meg ma rendeltem meg a bioszigetről. Hazafelé a benzinkúton (!) átveszem:)
 
Már semmin nem lepődöm meg: szépségszalonban paleo-tésztát, benzinkúton vanília-őrleményt... Így megy ez egy palo háztartásban:)
 
 

Nincsenek megjegyzések: