2013. február 25., hétfő

Kedvelnek a barátaim :)

Nagyon nagyon szerencsés vagyok :) Kedves barátaim vannak, akik tiszteletben tartják a hülyeségeimet...

Elmentünk kártyapartira, és az eszem-iszom, amit Marcsika csinálni szokott, most az én igényeimnek is maximálisan megfelelt. A sült csirkén nincs mit magyarázni, azt ugye ehetem... és isteni volt! Ropogós, fúszeres, belül puha.... a többiek ették a majonézes krumplisalátát, én meg kaptam az asztalra egy ilyet:

A vicces az, hogy minden elfogyott, mert nemcsak én ettem, hanem az összes gyerek és felnőtt is boldogan vetette rá magát a hagymákra... még a végén egészséges dolgokra szoktatok mindenkit magam körül.:)  Azért itt van két kép a két tálról is... Nagyon jóllaktam vele, este meg rágcsáltam a Paleo-jóból készül rágcsát, amiben fokhagyma, só, pirospaprika és tökmagliszt van. Az biztos, hogy szerelmes vagyok, mert olyan sós lett, de olyan!!! Kiittam a csapot az éjjel... Utólag persze rájöttem, hogy a szerelemmel ez vajmi kevés összefüggést mutat, egyszerűen csak arról van szó, hogy a kk. rövidítést kiskanálnak fordítottam magamban kávéskanál helyett...
 
Végül a mai ebédem a gastroyal ketogén menüjéből: egy kis rablóhús, paleo-kenyérrel. Meg kellene szereznem ezt a kenyérreceptet, mert ez volt eddig a leginkább kenyérszerű.... légies, könnyed, és mégis ízes. Hmmmm.... És bár a képen talán kevésnek tűnik, de borzasztóan jóllaktam. Főleg, hogy utána megettem egy narancsos süteményt Earl-Grey mártásban....
 
 

1 megjegyzés:

natimama írta...

Azt a színes zöldségtálat elibém is tehetné valaki... :o))))