2013. január 28., hétfő

Csak úgy mindenféle

Ááááá, tegnap már 4,2, ma reggel is 4,8, pedig tegnap családi ebéd volt :))))) Igaz, húslevest ettem sárgarépával meg főtt hússal és ellenálltam a rizibizinek meg a tortának. Viszont a birsalmával sült csirkemájjal töltött csirkemellet megettem... Szóval jóllaktam... mondtam is, hogy nem kell rám külön készülni, kiválogatom én ami jó nekem.... Erről most nincs fénykép :) Viszont megkaptam a 2. kötetet a paleo szakácskönyvből!!
 
Ma kellett reggel fizetnem a heti ebédemet, nagyon rendes futárom van, csak az én kedvemért házhoz jön (mert nem dolgozom), és hajnali 5-kor felakasztja a kajámat a kerítésre (megjegyzem még senki nem vitte el). Direkt felkeltem 3/4 5-kor (én!!!), ott ültem a nappaliban nagyon csinosan melegítőben és csizmában, hogy mikor jön. Az idő meg csak úgy telt-múlt... olvasgattam a netet telefonon, közben Kedves is felkelt már, gondoltam nem lesz ez így jó... elkezdtem öltözködni, élve a gyanúperrel, hogy a formámat ismerve úgyis akkor hív telefonon amikor a WC-n vagyok. Ez nem jött be, de 6:15-kor azért a félig kisminkelt arcomat eltalálta :))) A féliget úgy kell érteni, ahogy írtam: a fél szememmel voltam kész.....
 
Így indult a mai napom. És akkor kedvesem csodálkozik, hogy miért mosolygok sokat. Hát mert ilyenek rendszeresen törtánnek velem....
 
 
 
 

3 megjegyzés:

stali írta...

De hiszen éppen ilyennek ismerünk, szeretünk!
Ebből ne akarj változni, elég, amit a mindennapok alakítgatnak.
Nagy-nagy ölelés, mert megtaláltalak!

natimama írta...

De ne ám! Igaza van Stalinak! :o))))

Cinkapanna írta...

Nem, nem akarok változni, ne féljetek :) Csak leírva minden viccesnek hat ami ér..