2013. január 18., péntek

Második nap

Ma reggel: 6,9

Ez gyors lesz....

Tegnap a www. paleofutar.hu ról rendelt ételt ettem, nem volt rossz :) Rengeteg saláta volt benne, remélem nem nőnek tapsifüleim. Estefelé amíg kicsilány rajzolni volt, én olvasgattam meg megettem két óriás répát... mondom hogy nyúúúúllll ... :)))

A sütik a legfinomabbak :) Reggelire kakaós muffin, ebéd után meg valamilyen gyümölcstorta alapon krém volt a kényeztetés, a kolléganőim irigykednek....

Várom a mai napot...

Update:

Nnna... most jutotttam ide, sajnos a reggeli utáni értéket már csak 11-kor tudtam megmérni (ahhoz képest, hogy 7:40-kor ettem), és nem sokat mond az érték így, de azért beírom, hogy legyen nyoma.

Szóval reggeli után: 6,9.

Az ebédem isteni volt, halat ettem Waldorf salátával, A sütit meg elviszem magammal haza, mert nem voltam éhes már. Majd megeszem fazekasságon, hadd irigykedjenek ott is :))))

Nincsenek megjegyzések: