2013. január 24., csütörtök

Evés, sütés

Ma reggel megint 5,6. Ez tetszik :)

Tegnap sült bacont vacsiztam kígyó uborkával. Mindenkinek mondom, hogy isteni és laktató!!!! Az ebédemről íme egy kép, hogy ne sajnáljatok annyira, hogy semmit sem eszem. A becsületes neve céklás fasírt, a többi összetevőt nem mutatom be, mindenki ismeri őket... remélem... Ha nem, szóljatok :)

Natinak  a Mozart golyó receptje
(nagyon NEM PALO)

50 dkg. darált keksz
50 dkg porcukor
35 dkg búzadara
20 dkg olvasztott margarin
25 evőkanál tej
mandula-aroma (én egy egész dobozzal szoktam beletenni a zöld kupakosból)
kb. 3 cs Dr. Oetker prémium ét tortabevonó (ha valaki tud másikkal is dolgozni, akkkor hajrá, de nekem ez jött be, mert gyorsan dermed és mikroban melegíthető)

Szóval por állagú összetevők összekeverve, ráönteni az olvasztott margarint a tejjel és összedolgozni. Utána kisebb nagyobb golyókat kell formálni, és csokival bevonni.
 
Titok: én egy müzlistálba szoktam beletenni a csokit és abba beledobni a golyókat, villával megforgatni, kivenni és alufóliával borított tálcára tenni. Dermedés után az alufóliáról szépen lejön a csoki és nem törik meg a kis "talpacska".
 
Az almatorta receptjét netről szedtem le, meg kell néznem a kinyomtatott változatot.

2 megjegyzés:

natimama írta...

Jajanyááám! ÖTVEN DEKA PORCUKOOOR?????!!!!???

Az naggyon durva. Deazéééé... Szinte biztos, hogy kipróbálom. :o)))

Cinkapanna írta...

Én mondtam, hogy nem diétás :) Különben azon is elgondolkodtam, hogy a csokimáz után mi lenne ha egy kis tört mogyóróba vagy mandulába forgatnám, de lehet, hogy az már túlzás...