2013. január 20., vasárnap

Harmadik

Csak hogy nyoma maradjon:

Szombat reggeli érték: 5,4 (!!!)
Reggeli után: 6,4

Csütörtökön vettem egy csomag próba-kenyérlisztkeveréket (maglisztekből) és megsütöttem, nagyon finom, és 35 perc alatt készen van. Így hát a házi készítésű padlizsánkrémemet van mire kenni... Gondoltam szombaton majd akkor veszek többet is és elszaladtam a Herba Házba a Százados útra. Mert hová is szaladjon egy katona :)))

Kedvesem már lemondhatott rólam teljesen, mert elég sokára keveredtem haza. Ugyanis arra nem gondoltam, hogy mindenki szombaton akar mindenféle egészséges dolgot venni, és kosár sem volt a belépéshez. ÉN persze öntudatosan bementem, hiszen csak egy kis kenyérlisztre volt szükségem, minek ehhez kosár, ugye...

Aztán álltam kezemben 5 zacskóval vagy 30 percet sorba... De nekem megérte...

Szombaton este a barátainknál kártyáztuk el az időt (snapszereztünk, és úgy kikaptam mint a kutya....), rengeteg bunkóval sompolyogtam haza. Meg a tudattal, hogy én bizony nagyon nagyon szerencsés vagyok a szerelemben... mert mint a mondás is tartja: akinek szerencséje van a kártyában, annak nincs szerencséje a szerelemben, és hát akkor a fordítottja is igaz kell legyen... azért én ezzel az eredménnyel kiegyezek :)))

És megoldottam a kajálást is: vittem egy zacskó sárgarépagolyót és azt szemezgettem chips helyett :) Még a házigazdák is eszegettek belőle :)))

Vasárnap reggel persze a fél kg sárgarépa megtette a hatását (na meg az, hogy még hajnali 1-kor is ettem), 6,4 lett az eredmény, de úgy gondolom ez sem túl  nagy kilengés.

Nincsenek megjegyzések: