2013. január 24., csütörtök

Ebédem

A színek kedvéért: mai ebédem rántott tőkehalfilé majonézes káposzta-répa salátával. desszertnek egy kis vaníliás csokoládés keksz :) Szeretem ezt az étrendet, na... Igaz, a reggeli egy részét sikeresen kiborítottam az autóban egy fékezésnél, de minek eszem menet közben ugye... mentségemre legyen szólva, hogy ügyeket intéztem a nyugdíjfolyósítóban (sajátomat... ilyen öreg vagyok már! :)  ), és nem akartam kihagyni a reggelit az ácsorgásban. Az ácsorgást szerencsésen megúsztam, és hamar végeztem. Igaz, csak a személyimet, lakcímkártyámat meg a TAJ-kártyámat akarták lemásolni hitelesen....
Gyógytornán is voltam, mindig jólesik, bár van ami azért fáj. A mozgásom egyre jobb, de ez a paleonak is köszönhető. Egy hete kezdtem igazán rendesen, és fogytam 3 kg-ot. Rámjött a kedvenc téli szoknyám, úgyhogy nagyon élvezem, bár fura látvány lehetek odabenn egy óriás labdán ülve. Időnként rugózom kicsit :)))

2 megjegyzés:

Györgyi írta...

Én is kérek szépen ilyen finom ebédet! Jó jó tudom. Csináljak magamnak! Gratula a fogyáshoz.

Cinkapanna írta...

Viszek, amikor szólsz :) Névnapomra kaptam a családtól egy újabb szakácskönyvet, isteni finomságok vannak benne.. már csak bevásárolni kell...