2013. január 30., szerda

Jó is rossz is

Ma bűn rossz reggelit kaptam :( Ilyen is van... valamilyen tökmaglisztes muffin tepertővel, ami nem lenne rossz, lehet hogy az a baj, hogy a muffinformától édes ízt vártam, majd mellbevágott a sós érzés... A még nagyobb baj az, hogy az  ebéd körete gombával van tele és én azt annyira nem...
 
Viszont volt jó is: megkérdezték mit csináltam magammal, mert sugárzom, és szép az arcom :) A fogyás rögtön látszik az arcomon is, és a bőröm tényleg szebb lett kicsit... de azért még van javítanivaló rajta...
 
Most ugrálok még kicsit a labdámon amin ülök, aztán irány helyszínelni!
 
És: kicsilánynak ma van a rajzversenye, drukkolok  neki nagyon. Borzasztó nehéz képeket kaptak, amiket grafikával kell újragondolni, reflektálni az alkotó korára, a kifejezőeszközeit felhasználva új alkotást létrehozni (3. osztályban!!! a legrégebbi egy Picasso, de van André Derain és Szépfalvi is, szóval viszonylag modern festményekről van szó), és a választékból majd sorsolnak egyet.... kapnak rá 2*45 percet (az A3-as méretre). Kíváncsi vagyok a végeredményre...
 
 

2 megjegyzés:

natimama írta...

Én is. :o)))

Meg tudod majd mutatni nekünk is?

Cinkapanna írta...

Meg, persze, de csak kicsit később, mert a verseny után kiteszik a suliban és csak sokára adják oda. Viszont a felkészüléskor készített képeit meg tudom mutatni :)