2013. január 17., csütörtök

Újratöltve :)

Felvilágosodtam.

Mármint paleo értelemben. Hgy miért nem értem el azt a hatást amit szerettem volna. Illetve az elején elindult valami, aztán elküldtek konferenciára meg mindenfelé, ahol éhen haltam volna, ha betartom amit kell, és kicsit lazítottam... aztán nagyon lazítottam....

Végül elmentem Dr. Tóth Csaba rendelésére. Bár kedvesem azóta is azzal szekál és még fog is, hogy gyanús neki az éjjeli rendelés :))) Merthogy este 9-re kaptam időpontot és mindjárt 3/4 11-re haza is értem....

De a lényeg: eddigieken felül sajt sem, és gyümölcs is max. 1 db naponta. Xilit helyett inkább eritrit vagy stevia.

Ma kezdem.

Punktum.

Az utóbbi időben úgyis ettem mindenfélét, szóval semmi jóra nem számítottam az induláskori eredménynél. Ez bejött....

Reggeli vércukor:8,8
Reggeli utáni: 9,4

Nincsenek megjegyzések: