2014. október 6., hétfő

Csőtörés


Nincs is annál jobb, mint amikor mezítláb vízben gázolhatok a konyhámban és törölközőket dobálhatok a földre, remélve hogy azok felszívnak egy csomó nedvességet, mentve a frissen lerakott padlómat... wellness a konyhában, lábáztatással egybekötve köszönhetően egy anyaghibás csapnak... :)

Optimista szemléletem a következő megállapításra juttattak. Szerencse, hogy:
- hazamentem péntek délután 3-kor, holott egészen hétfő délutánig nem akartam, de a fodrász nem tudott fogadni és hazaugrottam egy-két dologért ha már ott vagyok...
- a hideg víz folyt és nem a meleg (vízóra!)...
- nem hétköznap délelőtt tört el mondjuk kilenckor, hanem valószínűleg az érkezésem előtt 1-1,5 órával...
- szombaton kiderült hogy nem kell falat bontanom és megúsztam egy 2*1.600 Ft-os tétellel, amit kedvesem fél óra alatt ki is cserélt...
- tekintettel arra, hogy a konyhabútorom lábakon áll, nem ázott el a lábazata...

Ha már csőtörésem van, akkor én ilyen mázlista tudok lenni!!!

Nincsenek megjegyzések: