2014. október 6., hétfő

Új telefon...

Van nekem új telefonom... csodaszép, "tapizós" (érintőképernyős), meg nagy kijelzős... tényleg imádom. De nem is ez most a lényeg.
Egy kósza szombaton Kedvesemet a "nevemre vettem", együtt mentünk el vásárolni, az ő telefonja is ki-kikapcsolt magától már, ez enyém is gyengélkedett, úgyhogy összekötöttük a kellemest a hasznossal, együtt vettünk telefont, és közben előfizetésest csináltunk a kártyásából, hogy ingyen beszélhessünk egymással... még ez is jó. Az ügyintéző hölgy felhívta a figyelmünket, hogy mivel ez androidos telefon, hát várható netezés és adatforgalom miatt némi költség, DE, itt van a net100-as csomag, mintegy hatszáz forintért havonta, azzal jobban járunk... megtanakodtuk a dolgot, ám legyen, bólintottunk, havi 100 Mb-nál többet nem óhajtunk adatforgalmazni, beleférünk....
Hazamentünk, feltöltöttük telefonjainkat és kipróbáltuk mit tud... vasárnap....
Hétfőn érkezett ám a telefon, hogy mivel volt mintegy 34 Mb-nyi adatforgalom Kedvesem telefonján (lehúzott két alkalmazást, plusz postafiók lekérdezés), azonnal leszünk szívesek 43.000 Ft-ot befizetni....
Ügyfélszolgálat, telefon... igen, valóban van ennyi adatforgalom. Mondtuk, hogy mi ezt nem is vitatjuk, de szerintünk a 34 az kevesebb 100-nál, ergo benne van a net100-as csomagban, szóval akkor mi is ez a 43.000 Ft-ocska, kezitcsókolom.... egy pillanat, kapirgálás a számítógépben, majd tétován közli, hogy igen, látja hogy megrendeltük ezt a csomagot, de NEM LETT AKTIVÁLVA... hogy ez kinek a feladata lett volna??? Hát a kedves hölgyé ott a pultnál, amikor szombaton megvettük.... fáradjunk be és tegyünk panaszt írásban....
Befáradtunk. Kicsilánnyal hárman, tömeg, meleg (fűtenek mintha mínusz 30 lenne odakinn, bár az is lehet, hogy ez egy módja az ügyfelek kínzásának). Ott már nem ennyire egyértelmú a pultos fiatalember, ő nem tudja mit látott az ügyfélszolgálatos, illetve sejti, de az nem azt jelenti, hogy mi ezt kértük... De azért ő ezt felveszi panasznak és MOST aktiválja. Mondtam, hogy jó, tegye azt.... Beleírattam, hogy mi a szolgáltatás megrendelésének tudatában forgalmaztunk adatot, így kérem a 34 Mb beszámítását a 100-ba és írják jóvá a 43.000 Ft-ot... elbírálási idő? 30 nap....
Hazafelé jutott eszembe, hogy az erőviszonyok egyenlőek, mert én sem tudom bizonyítani ugyan, hogy megrendeltem a szolgáltatást, de ő sem tudja bizonyítani, hogy nem..... ugyanis SEMMILYEN papírt nem kaptam arról, hogy igényeltem. Én rendelek, a pultos klimpírozik a billentyűzeten, ellenőrizni nem tudom mit csinál a gépén. Ennyi erővel begépelhette volna azt is, hogy "mit sütsz kis szűcs..." Egyikünk szava áll a másikkal szemben.
De milyen cég az, amelyik úgy köt szerződést, hogy ilyen elemi dolgot nem ad írásba? És mennyire normális az, hogy nem látom mit rögzítenek az előfizetésemhez, ha már papírt nem kapok róla? Fogyasztóvédelem!!:)

Nincsenek megjegyzések: