2014. október 12., vasárnap

Igazi zsemleízű zsemle!!!!!!!

Már beletörődtem, hogy paleós életem nem tartalmaz kenyeret, illetve ami van, az csak "kenyérszerű" valami, jobb híján. Vagy ehetemmmm bagett, de ahhoz meg nehéz hozzájutnom mindig frissen, mert messze van a bolt.

NADE.

Már két hete csücsült a polcomon az alábbi, sokat ígérő termék, fő alkotóelemeit tekintve szezámmagliszt és kókuszliszt keveréke



Egyszerű volt a recept, olyan igazi félkész-ételes, mint régi életemben: végy féldeci vizet, keverd össze két tojással, három kanál (kókusz) olajjal és a zacskó tartalmával. Várj tíz percet, csinálj kis gombócokat és süsd meg.

Így is tettem, és mint a mesében hat kis zsemlém lett, gyönyörűek. Íme


Szépek, szépek, gondoltam, de vajon milyen ízük van??? Úgyhogy - egy életem egy halálom - beleharaptam. Majd rohanni kezdtem..... A nappaliba. Tudni kell ugyanis, hogy a legnagyobb kritikus pékáru ügyben a Kedvesem. Amit én már elfogadok, mint ehetőt, arra Ő csak forgatja a szemét :)

Szóval lelkendezve a kezébe nyomtam egy darabot. És láss csodát! Neki is ízlett, sőt elhangzott az " ez tényleg finom" mondat is.

Még kicsilány is mondta, hogy ilyet csinálhatok még :) Gyorsan készítettem szendvicset belőle


Azt hiszem ez állandó tétel lesz a bevásárlólistámon. Ja, hogy hol vettem? A Köki Terminálban a Paleofarmnál. Oda meg minden második szombaton megyek, mert kicsilány oda jár táncolni.

Egy fontos probléma megoldva :)

Nincsenek megjegyzések: