2014. október 30., csütörtök

Pizzanap

Valamelyik nap annyira megkívántam a bolognai szószt, hogy csináltam is, szépen, paleo módra, csak éppen nem volt mire tenni... Családom többi része boldogan ette a spagettitésztával, csakhát én azt nem...

Akkor jutott eszembe EZ


Igen, ez annak a cégnek a terméke, amelynek a zsemleszerű zsemlét köszönhetem. Meg kell állapítsam, hogy ennél a cégnél zsenik dolgoznak!!! De előreszaladtam :)

Nosza vettem a port és adtam hozzá tojást meg vizet, vártam egy kicsit, nyújtottam meg bolognait kentem, szalámit tettem, sütöttem, sajtot szórtam, éééés csiribíí csiribá


Nagyon finom lett. Másnak is ajánlom :)

Egy jó tanács: be kell tartani a víz mennyiségét, mert különben nyújthatatlan lesz a tészta. Persze erre is van megoldás, nagyszerű találmány az ételkarika, így születtek a minipizzáim egy másik alkalommal




És még valami: cukrosok mértékkel és annak tudatában egyék, hogy rendesen megdobta a vércukorszintemet. Igaz, a felével már jóllaktam, mégis megettem az egészet. Habzsolháp vagyok :)

Nincsenek megjegyzések: