2014. október 6., hétfő

Mai szőkeségem

Festetem a hajam. Pillanatnyilag sötétbarnára, bár az alapszínem is hasonló, csak éppen az a semmilyenbarna. Ha már barna, akkor legyen karakteres:)

De néha akár úgy is tűnhet, hogy eredeti szőkeségemet tikolom ily módon....

Mesélek valamit.


2007 tavasza óta van meg az autóm. Sokminden van benne, többek között központi zár. Ami az átadás óta belülről csak bezárni tudja az ajtót, kinyitni nem. Van az a gomb a vezetőülés ajtajában, amivel ezt lehet ki-be kapcsolgatni. Na, én ezt befelé nagyon tudtam, de kinyitni sosem. Ha bezártam belülről és ki kellett ugranom a kocsiból, nem fértem hozzá a csomagtartóhoz, csak ha leállítottam a motort, becsuktam az autót és újra kinyitottam. Idegesítő volt ugyan, de nem nagyon zavaró, mert viszonylag kevésszer lett volna rá szükségem, hogy kiugorjak és nyissak....


Történt egy nap, hogy kedvesem vezetett. Bezárta. Majd amikor kellett, kinyitotta. Csak néztem. Hogy milyen ügyes ember Ő :) Majd rájöttem, hogy ez a kapcsoló két irányban nyomható, és én mindig a becsukást nyomtam veszettül, a másik felét eszembe sem jutott kipróbálni.


Azóta működik, és én is tudom használni. Csak 4 év kellett hozzá :))))))

Nincsenek megjegyzések: