2014. október 8., szerda

Küzdelmes hét

Hát, a hetem Nyíregyházán telik, kevéssé paleo-barát környezetben, lehet, hogy fogytam kicsit :)

Hétfőn délután érkeztünk a kollégáimmal, akkor bevásároltunk egy közeli Lidl-ben, én a zöldséges, gyümölcsös, húsos pultot látogattam meg elsősorban, és telepakoltam a szobám hűtőjét. 

Reggel még kértem tojásrántottát, aztán úgy gondoltam a hét többi részére ezt elfelejtem, mert 1100 Ft kicsit soknak tűnt érte még teával is :-) 

Ebédet rendeltünk egy közeli csárdából, előzetesen láttam, hogy van egy paleobolt a városban, így gondoltam rendben leszek. 

Tévedtem.

A szoba hűtője megfagyasztotta a nagy víztartalmú zöldségeimet (kígyóuborka, paprika, paradicsom), valamint nem kímélte a sonkát és a sajtot sem....

Emellett a csárda szakácsa mesterien ért ahhoz, hogy remekül hangzó ételeket rosszul készítsen el.... Eleve két levest nem kértem, mert borsóleves és lebbencsleves nekem ugye nem tartozik már a fogyasztható kategóriába... Szóval kértem sült húst zöldséggel, ezt nem lehet elrontani-gondoltam. Vagyis de. Ezt az ételt fogta és nyakon öntötte levakarhatatlan, szétválaszthatatlan cukros ezersziget-öntettel... Másnap a tojásleves liszttel besűrített leginkább rántott levesre hasonlított, benne egy egész főtt tojással. Részemről akkor ez is felejtős volt. 

A gyros tál szintén alig látott zöldséget, egy két fonnyadt uborkát láttam kikandikálni a szintén rázúdított ezersziget (!!!!) öntet alól, húst meg találtam benne - nagyítóval. Hmmmm... Ki sem bontottam.

Ezen felbuzdulva mikor a szállásra értünk, az alábbi kis vacsit dobtam össze



Sonka, mandulával töltött olíva, madársaláta, kivi, kolbász, pár szelet paleo kenyér és parenyica sajt.

Végre jóllaktam :)


Nincsenek megjegyzések: