2014. október 13., hétfő

Paleonita mákusgubája-kipróbálva!

Valamelyik nap interneten jártamban keltemben, azt hiszem az Ehetemmm bolt Facebook oldalán találkoztam Paleonita mákos gubájával. Ami azért ha nevén akarom nevezni, inkább mákos alma, de az is nagyon jól hangzott, így bevásároltam ( na jó, ez nagyzolás volt, csak a 2 kg almát kellett megvennem, mert ilyen ipari mennyiségű gyümölcsöt nem tartok itthon).

Kicsit sokalltam ugyan a mennyiséget, de hősiesen kicsumáztam és gerezdekre szeleteltem a Forma-1 alatt. Majd megállapítottam, hogy kicsi a családom, ezért kicsik az edényeim is... a legszélesebb fenekűbe is csak a fele adag fért bele, hogy kicsit megfonnyasszam. Nade rajtam nem fog ki holmi technikai akadály! Elfeleztem az eritrittel és reszelt citromhéjjal összekevert mákot is, és két adagban fonnyasztottam és mákkal kevertem. A tepsibe már belefért.:)

A receptben a 10 tojás szíven ütött... Mindenesetre a gépi habverő hamar elbánt vele és a további hozzávalókat is belekeverte (vanília, só, eritrit, kókuszliszt, kókusztejszín).

Ráöntöttem, megsütöttem (200 fokon 10 perc, majd 180 fokon 20 perc). Utána csemegéztünk.






Nincsenek megjegyzések: