2014. október 6., hétfő

Kontroll

Ma nagyon nagy öröm ért!!!

Három hónap paleo után voltam diabetológusnál kontrollon, és az eredményem minden várakozást felülmúlt... hogy a diabetológusom idézzem: "azta k....!"

Elmagyarázom.

Három hónappal ezelőtt éppen túl voltam az angol nyelvtanfolyamon, ahol nemhogy paleózni, de semmilyen diétát tartani nem tudtam. Sőt. Agyam turbózása érdekében csokikkal tömtem magam, meg McDonald'sban ettem a Big Macat és a profiterolt... hát, eredmény az lett: sikerült a nyelvvizsgám, emelkedett a vércukrom és híztam :)))

Na de pont akkor kellett visszamennem ellenőrzésre és rémisztő eredmények jöttek ki: éhgyomorra 15,4 cukor, háromhavi átlagra 7,7... aamiről tudni kell, hogy nagyon nagyon sok :( Doktornéni "megfenyegetett", hogy ha három hónap múlva is ilyen rossz  eredményeket produkálok, akkor újabb gyógyszert kell szednem, valamilyen gátlót, de persze közben hozzátette a fejét csóválva, hogy az túl korai lenne, túl fiatal vagyok ehhez.

Egyetértettünk.

Akkor kezdtem vasfegyelemmel paleózni. Azonnal látszottak az eredmények, minden nap mértem, egyes ételek hatását külön is. Tudtam, hogy jó amit csinálok, de hazudnék ha azt mondanám, hogy könnyű volt. Amikor körülöttem vidáman szülinapoztak, névnapoztak én is vidám voltam, de nagyon éhes :) Aztán rohantam a felfedezett boltokba édességért, sós sütiért, bagettért...  Amikor elmentem egy pékárukkal teli polc mellett és megcsapott a sajtos kifli illata.... húú, az nagyon hiányzott....aki azt mondja paleósként, hogy nem hiányzik neki semmi, az hazudik.... de minden ilyen alkalom után azt éreztem, nagyon erős vagyok, és ez lendületet adott a továbbfolytatáshoz.

És a mai nap egy kis győzelem volt, mert
1. A háromhavi átlagértékem 5,6 lett
2. Az eddig szedett gyógyszeremet a mai naptól felezhettem.

Következő cél: a januári kontrollon hasonló eredmény elérése, és a gyógyszer elhagyása.

Start :)

Nincsenek megjegyzések: